viernes, 20 de junio de 2008

Presentació (transparències)


Companyes, companys,

Aprofito el temps lliure de què disposo al Collell per encetar aquest blog amb l'objectiu d'explicar les meves idees, el que em passa pel cap, inquietuds i alguna que altre vivència, a qui li pugui interesar.


I us preguntareu de qui coi és aquest blog. Em presentaré: Em dic Ignasi Grau Callizo, sóc un futur estudiant d'ADE i Dret. Ideològicament em consider-ho socialcristià, i suposo que moltes de les coses que llegireu en aquest blog aniran en aquesta línia. Malgrat tot crec que es igualment important destacar que sóc un ferm defensor de l'independentisme, idea per la qual lluito i treballo des de l'associació Horitzó Nacional.


Espero que aquest blog sigui un lloc de reflexió, diàleg i reivindicació en el qual us invito a participar-hi.


Espero molt sincerament que us agradi,


I.Grau


1 comentario:

Xavier Roca i Bas dijo...

Benvingut a la blocosfera, Ignasi!

xavi.-